Kuinka Artiks markkinoi myydäkseen julisteita netissä

Kuinka Artiks markkinoi myydäkseen julisteita netissä

Julisteita ja tekstitauluja netissä myyvä ruotsalainen Artiksdesign keräsi valtavaa huomiota aiemmin, kun sen toimesta pystytettiin useita luvattomia tauluseiniä Helsinkiin. Tauluja pystyi löytämään seuraamalla Artiksin Instagram Stories päivityksiä sosiaalisessa mediassa. Julisteita piilotettiin aiemmin Tukholmassa vain pari viikkoa sitten. Artiks on vuonna 2018 perustettu yritys, ja sen viidellä perustajajäsenellä on vahva verkkokauppatausta. 

Artiks aikoo uuden digitaalisen teknologian avulla alentaa sisustusalan verkkokaupalle tyypillisiä korkeita palautusprosentteja. Yritys tuo pian markkinoille digitaalisen työkalun, joka mahdollistaa visuaalisesti taideteoksen näkemisen omassa kodissa ennen tilausta. Ne harvat julisteet, jotka tästä huolimatta palautetaan, lahjoitetaan jo nyt ihmisille, joilla ei muuten olisi varaa Artiksdesignin taideteoksiin.

Artiks kertoo tarjoavansa seinätaidetta kaikkiin ympäristöihin. Onnistuneen varaslähdön jälkeen yrityksen katse suuntautuu nyt sen toistaiseksi suurimpaan panostukseen: Eurooppaan. Artiksin tavoitteena on olla seinätaiteen ja siihen liittyvän sisustuksen markkinajohtaja Euroopassa.

Meillä on paljon osaamista ja tietotaitoa digitaalisesta markkinoinnista. Haluamme kuitenkin tehdä jotain vähän uutta tällä alalla. Sissimarkkinoinnin kanssa saamme paremman bränditunnettuuden ja viestin perille hauskalla tavalla. Perinteisen median osalta se on vähän hakuammuntaa

Segersven kertoo